Sunday, September 16, 2012

Saying Hello to All Cotton lovers!

Assalamualaikum and hye to all!~ ^__^

Alhamdulillah...syukur akhirnya dapat juga saya start bisnes online sendiri..syukur sangat2! :) Mula2 takut juga, tapi kalau tak cuba tak tahu, betul tak?

Okay..since this is our first met, so saya nak intro sikit bisnes yg saya akan buat..which is related to clothing! ;) Utk percubaan pertama, saya akan jual Superfine English Cotton & Cotton Sateen. Saya dah jual kat FB, utk kawan2 sahaja dan alhamdulillah, sambutan sangat2 menggalakkan! Tak sampai sehari hampir semua stok kain ela dah habis dijual. Syukur alhamdulillah! :)

InsyaAllah, saya akan tambah stok baru dan update kat sini..senang sikit orang lain nak tengok, betul tak? Kat FB sangat limited, sebab FB saya hanya utk kawan2..memang saya tak open utk public. Tapi kat blog ni semua orang boleh view! :) So, stay tuned for next collection ya! ;)

Thanks for reading! ^_^

No comments:

Post a Comment